دستورالعمل های برتر طراحی وب سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

  با سلام و احترام. بله.امکاناتی که در پلن های پایه ، پیشرفته و حرفه ای ذکر شده امکانات کلی هستند که در وب سایت های شرکتی یا فروشگاهی وجود دارند. به دلیل اینکه تمام وب سایت های که توسط شرکت آوینا پرداز طراحی می شوند کاملا اختصاصی هستند شما هر قابلیت و امکان دیگه رو می تونین به وب سایتتون اضافه کنین.

سایت آموزشگاه شما می تواند محل بعدی جمع کردن شاگردان برای آموزش باشد.

پس حواس‌تان باشد که یک شرکت هاستینگ خوب و معتبر را برای ایجاد سایت انتخاب کنید. علاوه‌بر این هاست شما باید از نظر سخت افزاری قدرتمند باشد تا سایت با سرعت بالایی بارگذاری شود.

·         فیلتر نمودن محصولات بر اساس پارامترهای موجود - گروه محصولات، برند، رنج قیمت و...

تدوین و اجرای استانداردهای لازم در بهبود عملکرد وضعیت جایگاه در موتورهای جستجو ... دسترسی سریع

درست است که وردپرس به راحتی نصب می‌شود اما بعضی از مراحل نصب آن ممکن است برای شما کمی پیچیده باشد.

برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی با وردپرس یا هر سرویس دیگری اول از همه به هاست و دامنه احتیاج دارید. هاست یک فضای ذخیره سازی اطلاعات است که تمام محتوای سایت شما داخل آن ذخیره می‌شود.

همچنین آموزش ووکامرس در سطح اینترنت زیادی است و می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. اگر تصمیم گرفتید که فروشگاه خودتان را با ووکامرس بسازید، حتما مقاله «آموزش نصب ووکامرس فارسی و ساخت فروشگاه اینترنتی» را مطالعه کنید.

وارد کردن اطلاعات یا همان دیتا اینتری از جمله خدمات تاثیر گذار بر قیمت سفارش طراحی سایت می باشد. قیمت هایی که در جدول قیمت مشاهده می فرمایید، بدون احتساب هزینه وارد کردن اطلاعات می باشند. اطلاعات شما شامل: عکس، متن، فیلم، صوت ، جدول های اکسل و… می باشد.

امروزه در کنار فعالیت در فضای فیزیکی و داشتن یک دفتر شیک وجود یک وب سایت قوی و سئو شده نیز می تواند بسیار برری وجه شما تاثیرگذار باشد.

نمونه کارهای ما در زمینه طراحی سایت پزشکی خود گواه آن است که می توانیم حرفی در زمینه طراحی وب سایت پزشکی داشته باشیم.

رسیدن به رتبه ای بالا موفقیتی می باشد که که به راحتی میسر نخواهد شد اینجا و راه کار هایی که در این خصوص انجام می شود.

این امر به شما در آینده نیز بسیار کمک خواهد کرد و برای افزودن امکانات جدید و یا تغییر در امکانات فعلی هزینه و زمان کمتری را برای شما خواهد داشت.

برای سایت های فروشگاهی اگر کار روتین و پیچیده ای نخواید وردپرس بهترین گزینه است. در غیر این صورت ما به شما طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی را پیشنهاد می دهیم.
با همکاری با شرکت طراحی سایت تارینوتک و با گرفتن گزارشات جامع در بازه زمانی های یکسان به راحتی پیشرفت پروژه خودتان را شاعد باشید و با خیالی آسوده در همه ی مراحل همراه ما باشید تا از روند پروژه خود آگاه باشید و اطلاعات کافی از میزان رشد آن پیدا کنید.

هر دوی این افزونه‌ها امکانات کاملی ارائه می‌کنند و تقریبا برای هر نوع سایت فروشگاهی می‌توان لینک منبع از آن‌ها استفاده کرد. امکانات اصلی این دو افزونه عبارتند از:

خیلی از این سایت‌ها، کدهای مخرب را داخل فایل قالب و افزونه قرار می‌دهند. این کدها سایت شما را با مشکل مواجه می‌کنند و حتی باعث هک شدن و از دست رفتن اطلاعات سایت می‌شوند.

جدول قیمت طراحی سایت را مشاهده کردم اما معنی یک سری از عناوین را متوجه نشدم. برای مثال نوشته بودید که زیرساخت وردپرس اما در ادامه آمده است که فروشگاه ساز ووکامرس

از طرف دیگر حتی در یک زمینه کاری مشترک، ممکن است تعرفه ها متفاوت باشد. دلیل آن هم امکانات مورد نظر کارفرما است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

اول از همه بگویم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وبلاگی است. یعنی به صورت پیش فرض قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی را ندارد. اما همانطور که گفتیم وردپرس افزونه‌های بسیار زیادی دارد.

·         فیلتر پیشرفته محصولات و خدمات برای وب سایت های تجاری

اینترنتی شدن جهان امروز و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب فراگیر شدن اینترنت وجهانی شدن آن می شود و به جرئت می توانیم بگوییم که به همین دلیل این کسب و کار ها احتیاج به طراحی وب سایت دارند و کمتر کسب و کاری است که وب سایت نداشته باشد و به دنبال رقابت با رقیبان خود می باشد.

این افزونه‌ها امکانات اصلی و ضروری برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را به وردپرس اضافه می‌کنند. حالا اگر به امکانات بیشتری احتیاج دارید باید از افزونه‌های دیگر وردپرس این سایت استفاده کنید.

اگر شرکت طراحی داخلی ارید کافی است نمونه کارهای خود را به شکلی کاملا زیبا بیاورید.

Your browser isn’t supported any longer. Update it to have the most effective YouTube knowledge and our hottest features. Find out more

تنها مجموعه دارای افزونه انحصاری وردپرس جهت ارتقاء امنیت مشتریان

علاوه ‌بر این، پرتال تمام امکانات لازم را به صورت پیش فرض دارد. پس نیازی نیست که از افزونه‌های جانبی روی سایت‌تان استفاده کنید.

این ویژگی وردپرس باعث شده اینجا که کاربران زیادی آن را برای ساخت سایت انتخاب کنند. با مطالعه مقاله «وردپرس چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟» بیشتر با این سیستم مدیریت محتوا و امکانات آن آشنا می‌شوید.

Report this wiki page