این گزارش در مورد طراحی سایت حرفه ای را بررسی کنید - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

نمونه صفحه داشبورد مدیریت سایت کاملا فارسی و کاربری آسان

مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

طراحی سایت با وردپرس برای همه قابل اجرا است چرا که پلتفرم وردپرس با سایر پلتفرم های مدیریت وب‎سایت تفاوتی ندارد.

امکان ساخت‌ کد تخفیف درصدی، عدد ثابت امکان ایجاد محدودیت برای کد تخفیف (تعداد استفاده، رنج قیمت، کاربر خاص، محصول خاص) امکان ساخت نامحدود کد تخفیف امکان نمایش پاپ‌آپ در سایت طراحی شده

آیا شما از قالب آماده استفاده می‌کنید ؟ خیر، کلیه خدمات طراحی سایت در رویاوردپرس بصورت اختصاصی انجام می‌شود اما به نوعی طراحی می‌شود که بصورت دائمی بروزرسانی شده و قابلیت توسعه آن بطور ۱۰۰ درصد امکانپذیر می‌باشد.

به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات پشتیبانی به صورت کامل انجام میشود.

عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، بعد از اتمام طراحی بروزرسانی انجام نخواهد اینجا کلیک کنید شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی انجام نخواهد شد.

پس هرچه ساخت سایت ساده تر باشد، طبیعی است که هزینه های جانبی کمتر می شوند. البته صاحبان مشاغلی که سایت های کاربردی و با هزینه های بالا سفارش می دهند نیز می توانند در طی مدتی کوتاه با تلاش به رونق دادن کسب و کار اینترنتی خود، این هزینه ها را منبع تا چند برابر جبران کنند.

چه بازدیدکنندگان چه موتورهای جستجو، هر دو توجه بیشتری به سایتی که سرعت لود بالاتری دارد خواهند طراحی سایت حرفه ای داشت.

قالب سایت وردپرس، میزان تغییرات و منبع مقاله امکانات ویژه خاص، کدنویسی، تیم برنامه نویسی: بعضی از کاربران برای توسعه ی وب سایت خود قالب های آماده یا یک قالب شناخته شده را ترجیح می دهند. در این صورت باید در انتخاب بسیار دقت شود. به عنوان مثال باید توجه کنید قالبی که انتخاب می شود، از لحاظ سئو مناسب باشد و مشکلاتی امنیتی نداشته باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد بیلاود مارکتینگ محفوظ است و طبق قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

به کمک طراحی تطبیقی می‌توانید این عناصر را در محدوده‌ای که برای آن‌ها مشخص شده، قرار دهید.

فایلینگ مشاورین املاک حرفه‌ای، دایرکتوری درج آگهی خرید و فروش

آژانس بازاریابی و برندینگ بیلاودمارکتینگ می‌تواند مشاوره لازم در این زمینه به شما ارائه دهد.

Report this wiki page